Wednesday, March 11, 2009

BORING GILER


kalo lah aku tau yang 2 hari nie lecture semua tak de..g kursus, cuti n sebagainya..aku dah balik umah dah lepas gi umah anak-anak yatim ari tu..tak lah aku kena bertapa kat bilik nie...bosan doh...dah ar aku duduk kat perlis nie..mak ai..susah giler nak kuar g mane2 pon...yang aku tak faham ape lah salahnye semua lecture aku nie bagi tau awal2 yang diorang banyak hal...senang aku nie..baik aku melepak kat umah..dapat gak aku tgk muka family aku..kucing2 aku...nie nk duduk je kat sini..nak kuar masing2 malas...aku nie lagi malas nak bergerak ke mane2...




nasib sabtu hari tu aku g umah anak2 yatim..hari ahad dah sah2 cuti..terperok dalam bilik jugak..isnin cuti lagi..selasa semua lecture tak buat kelas...hari nie patotnye ada kelas terjemahan je tapi lecture tu tak sihat lak..dia amik mc..aku yang tak tahan nak duduk dalam bilik nie...aku tepon mama aku..aku cakap ar yang aku dah nak giler...mak aku leh lak tanya aku balik "tp tak giler lah kan"..eheh..maen2 lak.


aku nak belajar malas lah pulak...dah muak dah belajar..baca pon tak masuk otak beb...aku tengok kwn2 dalam bilik nie pon dah giler...hahaha...semua jd serabut dah..yang kawan aku sorng nie baru dduk perok dalam bilik start petang semalam di dah rasa bosan..ape tah lagi aku yagn dah duduk dari hari ahad ari tue...huhuhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...