Wednesday, April 1, 2009

HAPPI APRIL FOOL!!!!











wah...dah lame lak tak post kat sini kan..emm..buzy sikit la..banyak benar lah xtvt kat poly nie...n asignment lak belambak2..n semuanye nak dihantar dalam satu masa yang dekat..perhh..macam bertukang lah dalam bilik nie...huhuhu..minggu nie tak boleh balik patotnye sebab ada minggu konvo n aku lak terlibat untuk xtvt tue..bukan jadi ape pon jadi pegawai yang akan check kebersihan setiap gerai yang dibukak pada hari tue..yg bestnye aku punye mak tiri(pensyarah aku..huhu..) aku cakap jd majlis pembandaran..ada ke patot...sabo jelah..

tapi aku tak kira jugak aku nak balik....tetiba malam tadi dgn tenang nye ada penguguman yang minggu nie siswa siswi kamsis tak boleh balik sbb ada minggu konvo n hari sukan kamsis...perghh..menyirap aku dgr..padahal macam2 hal aku nak uruskan kat umah tu..barang2 aku tak packing lagi..n aku rasa lepas nie mcm2 xtvt yg buat aku tak balikk..
smlm aku terus tepon mak aku lah kan suruh di tepon pengetua kamsis yang mintak kebenaran utk aku balik..lagi pon akak aku ada kat umah skrg so tak syok lah kan kalo aku tak de kan..hahahha....

teringat lak lawak haritu..hahah..aku tak ingat lah pulak lah hari ape tapi masa tue baru pas abis kelas so aku terus gi kafe kamsis sebab nak makan lah..sekali adalah bro nie dtg kat aku..aku mmg dah kenal dia tapi masa hari tue baru aku tau nama dia..tu pon sbb di tunjuk kertas quiz dia kat aku..boleh tak..??hahah...(dah melalut lak). bebalik pada citer lawak aku tadi tu, tgh dia borak2 dgn aku tetiba tepon dia bunyi..dia jawab ar macam biasakan..pastu macam ada konflik sikit..sekali dia bagi fon dia kat kawan aku yang wani nie suruh jawab tepon tue..dia kata yang ayah dia tak pecaya yang dia kat poly..so kawan aku nie setelah didesak2 dia pon amiklah jugak fon tue..niat nak tolong ar..mmg muka mmber aku nie confuse je..dia mcam pelik je lah..aku tak tau lah ape yang ayah budak nie cakap kat dia tapi aku terdgr mcam kecoh2 sikit bunyi mcm org marah ar..tiba-tiba(jang jang jang) aku ternampak mmber baik bro nie.mcm tgh ckp fon aku dah syak dah nie mesti dia menyamar lah konon2 tujuan nak kenakan mmber aku nie...aku bagi lah tau kawan aku nie..punye tension kwan aku hahah...mmber bro nie datang kat meja kitaorg dduk n bagi tau kawan aku yang dia dah terkena n wat lagak tunjuk2 camera macam kat dalam tv tu(mcm2 aznil, kamera apo n bang2 boom) hahahha..aku sampai balik bilik boleh tersengeh2 lagi mengenangkan hal tu..hhahahha

nie tadi lagi satu hal aku nie dah penat2 siap nak gi kelas kul10. padahal aku pagi tadi cakap kat mmber aku cam malas je nak gi kelas aku nak tido..tapi tup tup dah sampai atas and siap tunggu lagi tetiba mmber bg tau kelas batal daa..perghh..pedih hati aku...ye ar kalo kelas nie batal kelas aku yang ke2 kul 3ptg..tak ke membengangkan aku..ape2 pon bagi lah tau awal2..tp tak pe ar dah nasib badan...hahahah...k nanti kita tulis2 lagi..hahahahah...

teringat lak mimpi aku malam tadi..lawak sungguh..hahaha..lupe lak hari nie 1 hb..aprilfool untuk semua k..tak pasal2 je april 2 dikatakan foollll !!!! hahaha..daaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...