Friday, June 19, 2009

JUMAAT

hari nie mmg tak de kelas...emm mmg membosankan tapi aku dah siap2 pinjam dvd jannah cosmate aku..heheh..macam2 citer lah aku nengok hari nie.. tapi yang paling tak bleh bela hari nie aku di paksa oleh wani untuk bersiap n berjalan-jalan di poly n keluar makan kat gerai luar sane tue...mmg aku malas sangat2 nak keluar tapi name pon kena paksa kann..hehheeh... demi kawan...

aku pon berjalan lah kat luar sane tue..emm..sampai lah aku kat gerai makan depan ptss..aku pon tanpa belengah order lah makan nasi goreng kampung kurang pedas tambah telur mate n nestlo...pas aku sebat habis..aku terasa loya..mane tak nye makan nasi dgn nestlo..biar betolkannn...emmm...

time nak balik tue punye lah payah aku nak jalan..yelah berat perut..heheh...tapi aku tabahkan hati tanamkan semangat dalam diri untuk meneruskan perjalanan...cewahhh..heheh.. n sampai lah aku kat bilik seblum azan maghrib berkumandang....

k..adios...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...