Thursday, June 11, 2009

Melake..KL..











hemm..puas aku bercuti..(PUAS KE???)..aku pas interview ari isnin tu terus bersiap2 nak balik Melake..aku nak tunggu akak aku kat sane..sbb dia nak amik adik aku n mak aku smpai kat KL dari Manila hari Ahad pagi..puas ar aku menghabiskan hari2 aku bersame dgn kwan aku pika emm..hari jumaat pon sampai stelah puas aku tunggu..heheheh.semangat aku tunggu adik aku balik dari asrama..heheh..dia balik dgn kawan dia pulak tue..so aku tak lah byk cakap sangat..aku tengok je lah tv..


emm..akak aku pon sampai kul 7 malam..lewat sikit sbb dia ada hal...pastue leh lak dia demam.

ke esokan hari nye..aku pon gerak balik kl kul 11 pagi..ingat nak singgah umah nenek aku dulu..emm tapi tak de org kat umah so kitaorg terus blah lah...smpai kl kitaorg g jlan2 dulu..habis duit aku..hahahah..kitaorg nie pantang sikit time shopping..dah tau pokai still nak berbelanja..hahahahah....


kitorg balik puchong pas tue...sementara nak tunggu kul 10 nak gerak g LCCT..mama naik flight sibu...emm..sempat lah tgk anak wayang kat ria..wah..suka giler kat dayana..baru 18 tahun dah ada bakat gitu...hehe...


kul 10 kitorg pon gerak lah..mama akan sampai kul 1 tapi kitaorg g awal ye ar bahaya. kitaorg semua ppuan...tunggu macam nak gileer ar kat LCC tue..heheh..dah kul 1 pon batang idong mama tak nampak2 lagi..tapi kat keliling tue aku dah terdengar org2 manila cakap2 so aku sure giler lepas nie mesti mama aku kuar...tak lame tue aku pon nampak lah mama..bahagia nye hati aku..penat satu hal tapi rasa bahagia tue sbb nampak muke mama


dah sampai puchong kitorg makan dulu..mama lapa..pastu balik umah kul 3 baru tido..mane tak nye..mama bawak keluar semua benda yang dia beli untuk kitaorg..so tak nak ar tido nk tgk sesemua tue...huhu....


emm pas tu esok nye gi jalan kat jalan TAR..penat tak ingat punye..nak meneman mama beli baju kurung punye pasal..hahahaah. pastue aku g ampang.dah lah datang sehelai sepinggang.maklang suruh tido situ lak..layan jelah kan..hehhe..lagi pon mama nak tido kat umah arwah mak dia tue..esok pagi tue kitorg balik la..aku pon tiket bus kol 9malam..so mama taknak terkejar2..sedih giler kena balik..sedih tgk muke mama..tak pelah bulan 8 nanti aku jumpe mama


emmm..skrg kat perlis meneruskan pembelajaran aku kat sini..k lah nanti citer lagi..daaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...