Friday, July 31, 2009

Melaka-KLIA-Manila
















Lambat sikit nak tulis blog nie sbb terlalu sibuk...
pukul 8pg hari selasa 28hb julai...driver datang amik aku..emm..aku rasa berat hati sangat nak tinggalkan Mr.eEz...tapi nak buat macam mane..sampai je kat KLIA aku tunggu pegawai yg pegang semua pasport n tiket aku..kebetulan akak aku dtg so aku gi makan dgn dia...bila pegawai tu datang dia bagi tau aku yang flight aku bukan pukul 12 tp pukul 1.50ptg..emmm..lame giler aku nak tunggu nie...

kul 11.20 aku dah masuk sbb pnerbangn antara bangsa kena check in 2jam seblum pelepasan...emmm...aku nie punye lame tunggu dpn pintu masuk nak tunggu smpai pukul 1.50ptg...

naik flight mmg best...heheh..tak banyk yang nak citer masa dalam flight cume tak saba nk tunggu sampai je...sampai2 je ayah dah tnggu aku kat tepi pintu keluar kapalterbang tekejut aku...emmm..sampai rumah..rumah nie mmg besar sgt...ada kolam renang..yang paling penting bilik aku luas lah sangat..hehehehe...k la salam

Wednesday, July 8, 2009

Kenangan MSK Julai 2007

Emm..bangang giler kat poly nie internet dah di tutup..ape tah pusat komputer tue..wat penat je amik password pas tue tak apat gune pon..hampeh to.. akhirnye aku kebosanan kat poly nie aktiviti yang aku wat main game je tiap2 hari..emm..tp yang aku dah lame tak buat pon aku dah buat balik..baca NOVEL CINTA ko tau..huhu...tak pasal.. tak pe lah..lagi beberapa hari je lagi.. tapi citer sebenar yang aku nak cerita bukan pasal internet atau novel cinta tapi pasal MSK...MINGGU SUAI KENAL...

budak2 junior dah pon mendaftar masuk ke poly nie 6hb aritu..emm..macam2 gelagat ada..yang pastinye kebnyakannya ditemani mak ayah masing2..tapi kalo ada yang bawak atok n nenek aku tak tau lah kan..aku pon duduk kat kafe yang ditengelami dgn org ramai yang dah lame tak ramai kat poly nie..hehe..sambil makan ais krim..kebanyakan yang daftar budak2 yang lepasan SPM..Tp tak tau lah ada yang dah lame telepas SPM kan..hahahahah....muke masing2 suci je... yang tak best nye boleh tak kafe yang bukak hnya satu..n lauk banyak dah habis..sabo jelah..

aku pon dah selesai makan saje naik atas kejap kat kawasan bilik kuliah..pergh...mmg ramai..aku nak cari kawan aku sbnarnya tp tak tau dia kat mane..sekali terserempak dgn budak junior thn lepas lah..thn nie dia sem 2..aku pelik ar..bdk2 lame daftar bulan 8 nanti..kan main awal dia datang dah lah budak damansara..aku pon tgk tag yang ada kat leher dia tu..emm fasi rupenya..rajin budak2 nie..sepanjang 4 sem aku dduk sini, tak pernah aku terpikir nak jadi fasi..tak reti aku nak tegas2 nie..buat benda yang serius2 nie...bukan jiwa aku...i love fun..huhu.

lepas dah budak2 pengambilan Julai 2009 nie mendaftar diorg semua mcm biasa lah..MSK..wah..dengan baju polybriged warne kuning..teringat lah kenangan masa aku mula2 sampai kat sini..mmg terpegun dgn kecantikan infrastruktur kat sini..ada hotel, swimming pool...tasik..tempat riadah...wah mmg cantik..pusat islam..emmm.. lepas habis daftar pon aku pon siap mengenakan pakaian batik biru poly PTSS...dan kena turun beratur..mmg memenatkan..belom sempat rehat dah kena buat xtvt...seminggu tu mmg kena dera lah..tak larat aku nak jalan kat poly tu..yang mmbuatkan aku demam lepas msk tu sbb ada xtvt tu habis kul 3 pg tapi kul 5 pg kena bangun balik..mandi??jgn haraplah sempat..emm..demam aku lepas msk tu..
semalam tgh lepak dgn kawan2..semua kongsi pengalaman msk masing2..tp bagi aku msk mmg tak lah meninggalkan kesan yang menyeronokan dalam diri aku..tapi boleh lah jadi kenangan... n semalam tgk pulak video msk07...huhu..mmg lawak lah kan..sbb semua cam baik je lah...aku tukang gelakkan org jelah..sbb aku tak masuk video pon..sbb aku mmg lah mengelak dari kamera2 tu masa msk..tak nak aku..selekeh..huhuhu

video
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...