Friday, July 31, 2009

Melaka-KLIA-Manila
















Lambat sikit nak tulis blog nie sbb terlalu sibuk...
pukul 8pg hari selasa 28hb julai...driver datang amik aku..emm..aku rasa berat hati sangat nak tinggalkan Mr.eEz...tapi nak buat macam mane..sampai je kat KLIA aku tunggu pegawai yg pegang semua pasport n tiket aku..kebetulan akak aku dtg so aku gi makan dgn dia...bila pegawai tu datang dia bagi tau aku yang flight aku bukan pukul 12 tp pukul 1.50ptg..emmm..lame giler aku nak tunggu nie...

kul 11.20 aku dah masuk sbb pnerbangn antara bangsa kena check in 2jam seblum pelepasan...emmm...aku nie punye lame tunggu dpn pintu masuk nak tunggu smpai pukul 1.50ptg...

naik flight mmg best...heheh..tak banyk yang nak citer masa dalam flight cume tak saba nk tunggu sampai je...sampai2 je ayah dah tnggu aku kat tepi pintu keluar kapalterbang tekejut aku...emmm..sampai rumah..rumah nie mmg besar sgt...ada kolam renang..yang paling penting bilik aku luas lah sangat..hehehehe...k la salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...