Sunday, August 23, 2009

Bulan Ramadan






Wah..selamat berpuasa..thn nie lain sikit kita puasa kat manila..emm..yg tak syok nyer tak rasa ar cm sdg raya puasa kan..sbb kat sini tak de bazar ramadan..eee..best nyer..rindu murtabak n yong tau fu..(betol ke ejaan nie..) kat sini tak de ape2 lah..simple2 jelah..masak sendiri..tak merasa lah nak makan yg best2..n puasa tak lah rasa sgt..sbb sahur kat sini hbis kol 4lebih..emm pastu buka kol 6..so tak lah terasa sgt sbb dah hbiskan waktu dgn tido..zzzzz...

Hari pertama bersahur dgn air kosong..minum kol 3..pastu..buka puasa dgn cucur udang.ok tak??e tak best, xbest..heheheheh..ape leh buat..(sedih sikit).. hari ni dah hari kedua puasa..rasa nyer special sikit lah..walau pon tak special mcm org msia makan...hahaha..ayam goreng..je pon..hahahah.emm..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...