Saturday, October 31, 2009

Together

Since the day that we met girl
I aint never had anyone make me feel this way
And my heart is sure it wants to be with you
Wanna give you the whole world
If you make the promise to me, You're gonna stay
Without you guiding me, I'm lost and so confused
What will it take to show you I'll be by your side

Girl I got you and I want to give you what you never had
Girl everyday I hope to make you part of my life
Cause you know me and I know you
girl your love is where it's at
ohhh...

I'm gonna be the love that's gonna last
And be the one that got your back
Ain't nothing ever that bad that we won't be together
And though we both made our mistakes
And some we never wish we made
But we'll be okay if we just stay together

Oooh..

I know he left you stranded
And you paid the price when you messed up your life oh
girl I know you're so afraid
But I can't right the wrongs he did
I know you saw the lipstick on my window
And wonder'n how many chick's been to my home
I've done my share of playing games
But for you I given up that life

What will it take to show you I'll be by your side
Girl I got you and I want to give you what you never had
Girl everyday I hope to make you a part of my life
Cause you know me and I know you
Girl your love is where it's at

ohhh...

I'm gonna be the love that's gonna last
And be the one that got your back
Ain't nothing ever that bad that we won't be together
And though we both made our mistakes
And some we never wish we made
But we'll be okay if we just stay together

Baby you're the one I've waited for
Because you gave me what I need and more
Girl its clear that we are meant to be
Together,
We should be together ....
Eternally
Ohhh...

Girl I'm gonna be

I'm gonna be the love that's gonna last
And be the one that got your back (The one that got your back)
Ain't nothing ever that bad that we won't be together
And though we both made our mistakes
And some we never wish we made (never wish we made)
But we'll be okay if we just stay together(just stay with me)

(Everything Gonna Be Alright)

I'm gonna be the love that's gonna last
And be the one that got your back
Ain't nothing ever that bad that we won't be together
And though we both made our mistakes
And some we never wish we made
But we'll be okay if we just stay together

BY Ne-Yo

Tuesday, October 13, 2009

Aku Menilai Diri Sendiri

Kejam sgt ke aku nie???
Tak berhati perot ke aku nie??
Aku luke kan hati dia atau dia yg luke kan hati aku?
kenape salah kan aku lepas ape yg dah jadi...?
Kenape dia tak relakan je aku pergi?
tolong lah lepas kan aku...mungkin tu akan buat dia lebih tenang...
kalo dia slah kan aku dia tak tenang...
Kenape tak lupe kan je aku..?
kalo dia rasa aku nie buat dia menagis?
dah lah..dah tak de ape lagi dah...semua nye dah tamat...
yg dah putus tak boleh di sambung balik...terima jelah....
jgn lah berdendam dgn aku nie..sudah lah...

sakit hati!!!

Sakit giler hati aku skrg nie..jgn tanye nape ar..tp yg penting aku sakit hati...
mmpus ar..sial lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monday, October 12, 2009

Memories.....

Aku nie dah 3thn tinggalkan zaman sekolah..tp masih lagi teringat2 zaman2 sekolah dulu..seronok je..bila fikir..ye ar tak de benda yg nak pk..just belajar n berseronok..kat sekolah..hihi....lagi2 kat fb nie ramai sgt mmber2 sekolah..dah lame tak jumpe..tp still same gak peragai..suke sgt lah bahan membahan..hadoi...hahaha...geli hati ar..

masa start form 2 best lah jugak kan..aku menambahkan koleksi kawan2..tp bila masuk form 3 lagi syok!!! kenal lah ada beberapa mangkok hayoon...hahahaha...si gagap..si tonggek..si teddy..hihi..saje je wat gabong meja kat belakang tu..wat kepala sendiri dlm kelas..cikgu pon tak tahan...dgn peragai bebudak lelaki lagi..tp pengalaman paling tak leh lupe..main lastik2..tetiba slah sorg dari kitorg terlepas kan lastik tu kat cikgu...punye baran cikgu tu..aku ingat kan aku..tgk aku nye peluru(dari kertas) still ada lagi...punye cuak ar masing2..hihihi...

msuk form 4 n form 5 lagi ar..macam2 perangai yg kuar...walaupon aku terpisah dgn mangkok2 tu semua..si gagap terpandai sikit dari aku so dia masuk kelas prtama..n aku kelas kedua..teddy kelas ketiga n tonggek kelas ke 4...baek punye susun..dulu cikgu suruh pisah kan meja pon tak sanggup...tp lepas PMR...keputusan dah memisah kan kitorg..mmg ar sedih sgt..tp kitorg still lepak same time rehat..walaupon si tonggek cm jauh2 kan diri....nak tumpu belajar la kata nye...emmm..tak kisah lah...

eh balik kat kelas 4 n 5 sains B...hahahaah..ada kepala otak yg biol cm zuzy@cucu lobak tu..hahahaah..saje je nak bahan org..pstu dia lagi terok kena bahan dgn bebudak lelaki..hahahah..kelakar doh zuzy..aku nak gelak ar...bila pk..bila r kita nak wat reunion nie..winduuu giler ar kat korg semua...hihihi..longkang...fuad...aj...zuzy...amat..mahyudin..weh tak lupe..mahyudin..selalu backup aku...hihi..walaupon tak bnyk ckp dlm kelas..tp dia banyak ckp oo dgn aku..kelakar giler bila teringat marena konon2 nak gorat mahyudin..tp mahyudin tak layan...hahahaha..dia nak ckp dgn aku je dlm kelas sbb aku sekampung dgn dia..hihi..miss azazura kata ape..mahyudin lelaki budiman..hahahahahah..giler ar...!!! tp leh nmpak ar..dlm kelas kalo dgn ppuan...dia nak ckp dgn aku n zuzy jer..hahahaha...sekampung ar konon..wahahahahahaha.

Sunday, October 11, 2009

I need my frenz!!!!

aku perlukan kawan2 aku skrg!! pie-qah..syera...tak tau lah nak luah kat sape...tak tau cm ne nak wat keputusan..buntu giler otak nie skrg..serabut ar mcm2 datang nak himpap kepala aku nie..
ape yg nak wat nie..perlukan
wanie utk nasihat...yg boleh wat aku bukak minda sikit...

Hati sering bertanya..di manakah letak nya???

Aku dah mule percaya..tp kenape ada je yg berjaya mempengaruhi aku utk tak percaya..
salah aku sendiri ker?? saje nak mencari di mane letak nye kejujuran...?
salah aku ke? nak mencari jawapan dan cinta yg meyakinkan??

Mungkin pengalaman buat aku jadi lebih berhati2 dan penuh syak..tapi aku buat utk diri aku sendiri utk dapat kan keadilan utk diri aku sendiri...buat apa aku sayang kan org yg belom tentu syg kan aku...bagi aku yg paling penting dalam cinta kepercayaan dan kejujuran..tp aku sendiri dah tak tau mane letak nye kepercayaan aku pada lelaki...dan mane letak nye kejujuran diorg...

cukup lah sekali...cukup lah sekali...aku tak nak sesuatu yg memedihkan terjadi utk kali kedua..tolong ar..jgn maen2 kan perasaan aku..sbb bila bercinta aku serah kan sepenuh hati aku..seluruh kesetiaan aku n cinta aku.. emmm...

Saturday, October 10, 2009

Aku msih mencari2 mane letak nye kejujuran

Hari nie mcm benda yg jadi utk aku satu hari nie...sedih nye tuhan jer yg tahu..emmm..

first utk org yg penah aku syg selama 7 thn...Iszham Fareez..
tetutup dah hati ni utk D..B rasa cukup lah smpai sini....dah tak de hati lagi dah lagi2 perbuatan D yg melukakan hati B n keluarga...sanggup nye...ingat kan selama nie ckp2 kosong semata2..tp rupanye..emmm..tak sangka..B tak penah ar nak buruk2 kan D pon..walaupon D sendiri tau perangai D macam mane..masih lagi memuji...n bagi tau mama..D tu tetap ada baek nye...tapi kali nie D mmg dah buat B benci habis..n tersimpan dendam dalam hati nie...tapi alhamdulillah..Allah(S.W.T) msih lagi bagi kesabaran dan ketabahan dalam hati nie...

aku dah hepi sikit sbb bila aku fikirkan..mungkin lepas nie ada org yg lebih menyayangi aku n menghargai aku....masih ada ruang utk aku capai kebahagaiaan aku sendiri..siapa tahu..yg penting aku percaya...tapi tah kenape tetiba tuhan buka kan minda aku utk mencari sesuatu yg selama nie aku tak penah terfikir nak cari...padahal aku dah masuk tido tadi...tp aku bangon jugak..sbb aku rasa mungkin ada sesuatu untuk aku...

ape yg aku dapat mmg kekecewaan yg teramat sgt...kekesalan yg teramat sgt...mungkin tuhan nak duga aku...nak uji tahap kesabaran aku...mmg betol ape yg dia ckp..dia tak tipu aku..tp dia tak jujur 100%..kenape ape yg dia ckp kat aku tak same dgn hati dia...aku tak penah paksa dia utk terima aku..aku sedar sape diri aku...kalo dia masih lagi tak dapat melupakan kenape dia nak tawan hati aku..sedangkan dia tau..betapa aku terseksanye jiwa aku skrg..bertapa berdukanye aku....tapi dia yakin kan aku....jgn lah dera jiwa aku...jgn lah nak seksa perasaan aku..

Bukan senang aku nak menerima org laen dalam hidup aku...emm...bila aku pecaya nie yg aku dapat..semua lelaki nie same ker???indah kata je..tp tak seindah yg di sangka..patot ke aku menagis utk org yg meluke kn hati aku??utk org yg kecewakan aku?? atau biarlah aku bawak diri nie..mungkin lebih baik kalau aku sendiri.....pergilah..jauhkan diri dari aku..jgn kata syg kalo tak tau ape erti syg...jgn kata cinta kalo tak tau hargai nye...emmm...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...