Tuesday, October 13, 2009

Aku Menilai Diri Sendiri

Kejam sgt ke aku nie???
Tak berhati perot ke aku nie??
Aku luke kan hati dia atau dia yg luke kan hati aku?
kenape salah kan aku lepas ape yg dah jadi...?
Kenape dia tak relakan je aku pergi?
tolong lah lepas kan aku...mungkin tu akan buat dia lebih tenang...
kalo dia slah kan aku dia tak tenang...
Kenape tak lupe kan je aku..?
kalo dia rasa aku nie buat dia menagis?
dah lah..dah tak de ape lagi dah...semua nye dah tamat...
yg dah putus tak boleh di sambung balik...terima jelah....
jgn lah berdendam dgn aku nie..sudah lah...

1 comment:

  1. bolew je nak sambung..
    tapi dgn jiwa dan hati yg ikhlas..
    hahaha
    madah2 seh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...