Saturday, October 10, 2009

Aku msih mencari2 mane letak nye kejujuran

Hari nie mcm benda yg jadi utk aku satu hari nie...sedih nye tuhan jer yg tahu..emmm..

first utk org yg penah aku syg selama 7 thn...Iszham Fareez..
tetutup dah hati ni utk D..B rasa cukup lah smpai sini....dah tak de hati lagi dah lagi2 perbuatan D yg melukakan hati B n keluarga...sanggup nye...ingat kan selama nie ckp2 kosong semata2..tp rupanye..emmm..tak sangka..B tak penah ar nak buruk2 kan D pon..walaupon D sendiri tau perangai D macam mane..masih lagi memuji...n bagi tau mama..D tu tetap ada baek nye...tapi kali nie D mmg dah buat B benci habis..n tersimpan dendam dalam hati nie...tapi alhamdulillah..Allah(S.W.T) msih lagi bagi kesabaran dan ketabahan dalam hati nie...

aku dah hepi sikit sbb bila aku fikirkan..mungkin lepas nie ada org yg lebih menyayangi aku n menghargai aku....masih ada ruang utk aku capai kebahagaiaan aku sendiri..siapa tahu..yg penting aku percaya...tapi tah kenape tetiba tuhan buka kan minda aku utk mencari sesuatu yg selama nie aku tak penah terfikir nak cari...padahal aku dah masuk tido tadi...tp aku bangon jugak..sbb aku rasa mungkin ada sesuatu untuk aku...

ape yg aku dapat mmg kekecewaan yg teramat sgt...kekesalan yg teramat sgt...mungkin tuhan nak duga aku...nak uji tahap kesabaran aku...mmg betol ape yg dia ckp..dia tak tipu aku..tp dia tak jujur 100%..kenape ape yg dia ckp kat aku tak same dgn hati dia...aku tak penah paksa dia utk terima aku..aku sedar sape diri aku...kalo dia masih lagi tak dapat melupakan kenape dia nak tawan hati aku..sedangkan dia tau..betapa aku terseksanye jiwa aku skrg..bertapa berdukanye aku....tapi dia yakin kan aku....jgn lah dera jiwa aku...jgn lah nak seksa perasaan aku..

Bukan senang aku nak menerima org laen dalam hidup aku...emm...bila aku pecaya nie yg aku dapat..semua lelaki nie same ker???indah kata je..tp tak seindah yg di sangka..patot ke aku menagis utk org yg meluke kn hati aku??utk org yg kecewakan aku?? atau biarlah aku bawak diri nie..mungkin lebih baik kalau aku sendiri.....pergilah..jauhkan diri dari aku..jgn kata syg kalo tak tau ape erti syg...jgn kata cinta kalo tak tau hargai nye...emmm...

1 comment:

  1. simpati..
    tapi xmo la kata laki tu semua sama..
    hakikatnya diri dan hati masing2...
    bia menangis sekali,jgn menangis setiap hari..:D bia luka sekali,jgn parah dikemudian hari...life must go on dude..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...