Monday, October 12, 2009

Memories.....

Aku nie dah 3thn tinggalkan zaman sekolah..tp masih lagi teringat2 zaman2 sekolah dulu..seronok je..bila fikir..ye ar tak de benda yg nak pk..just belajar n berseronok..kat sekolah..hihi....lagi2 kat fb nie ramai sgt mmber2 sekolah..dah lame tak jumpe..tp still same gak peragai..suke sgt lah bahan membahan..hadoi...hahaha...geli hati ar..

masa start form 2 best lah jugak kan..aku menambahkan koleksi kawan2..tp bila masuk form 3 lagi syok!!! kenal lah ada beberapa mangkok hayoon...hahahaha...si gagap..si tonggek..si teddy..hihi..saje je wat gabong meja kat belakang tu..wat kepala sendiri dlm kelas..cikgu pon tak tahan...dgn peragai bebudak lelaki lagi..tp pengalaman paling tak leh lupe..main lastik2..tetiba slah sorg dari kitorg terlepas kan lastik tu kat cikgu...punye baran cikgu tu..aku ingat kan aku..tgk aku nye peluru(dari kertas) still ada lagi...punye cuak ar masing2..hihihi...

msuk form 4 n form 5 lagi ar..macam2 perangai yg kuar...walaupon aku terpisah dgn mangkok2 tu semua..si gagap terpandai sikit dari aku so dia masuk kelas prtama..n aku kelas kedua..teddy kelas ketiga n tonggek kelas ke 4...baek punye susun..dulu cikgu suruh pisah kan meja pon tak sanggup...tp lepas PMR...keputusan dah memisah kan kitorg..mmg ar sedih sgt..tp kitorg still lepak same time rehat..walaupon si tonggek cm jauh2 kan diri....nak tumpu belajar la kata nye...emmm..tak kisah lah...

eh balik kat kelas 4 n 5 sains B...hahahaah..ada kepala otak yg biol cm zuzy@cucu lobak tu..hahahaah..saje je nak bahan org..pstu dia lagi terok kena bahan dgn bebudak lelaki..hahahah..kelakar doh zuzy..aku nak gelak ar...bila pk..bila r kita nak wat reunion nie..winduuu giler ar kat korg semua...hihihi..longkang...fuad...aj...zuzy...amat..mahyudin..weh tak lupe..mahyudin..selalu backup aku...hihi..walaupon tak bnyk ckp dlm kelas..tp dia banyak ckp oo dgn aku..kelakar giler bila teringat marena konon2 nak gorat mahyudin..tp mahyudin tak layan...hahahaha..dia nak ckp dgn aku je dlm kelas sbb aku sekampung dgn dia..hihi..miss azazura kata ape..mahyudin lelaki budiman..hahahahahah..giler ar...!!! tp leh nmpak ar..dlm kelas kalo dgn ppuan...dia nak ckp dgn aku n zuzy jer..hahahaha...sekampung ar konon..wahahahahahaha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...