Thursday, January 21, 2010

Bahagia!!

Aku bahagia sgt skrg nie.... aku asik tersenyum je.. skrg nie aku jalankan hidup dgn pasangan yg tak membosan kan..dia same je pikiran dgn aku.. lebih kurang same je sikap..dua2 kuat berckp..ada je benda nak di cerita kan..kdg2 smpai berebut2 pulak nak berckp..hahaha..

boleh tak ckp fon..smbil main ym..conteng2 kat imviroment..hahaha.. aku lawak tu bila dia lukis rama2..dgn bangga nye ckp dia lukis rama2 cntik..padahal dia tak tau yang aku dah conteng rama2 dia..hahahaha...lmbat smpai kat dia.pstu baru menjerit..hahaha..nape conteng i punye lukisan!! hahahaha..dah macam kat sekolah tadika dah rasa nye.. pstu main X-O..main kandang babi(kat sekolah dulu bebudak gelarkan cm tu tp aku tak penah main pon) Mr.Mucuk baru ajar..tp aku kalah..dapat makan 1 jer..hahaha..tu pon dah suke mcm menang kan..hahahaha... aku rasa moment nie yg akan aku kenang smpai bila2...sbb rasa bahagia yg lain sgt pagi tu..

aku kalo tak dgr suara Mr.Mucuk satu hari mmg aku tak lelap nak tido lah..huk.huk.. smlm dia siap tarik nafas n ckp dia tergila kan aku..sweeeeeet nyer!!!! Aku pon nak dia tau..aku pon tergila2 kan dia... sbb setiap hari dia buat aku jatuh cinta... I love u so much Mr.Mucuk!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...