Wednesday, March 31, 2010

Konvo.. Kerja dan pemulaan kepada jalan hidup zaredadiba



It's the time!! nk mendalami perasaan konvo.. walaupon hanya diploma..insyallah..ada rezeki n kelapangan masa..aku nak smbung wat degree lak.. mmg akan smbung..bila tu tak tau lagi.. hehe

Bila ckp pasal konvo..banyak nye benda nak diuruskan.. n nak bayar itu ini.. tp nasib aku baik.sbb kwn2 yg lain kbnykan bayar n uruskan segalanya sndiri.. tp aku ada org lain yg sama2 membantu.. walaupon sedikit serabut..sbb aku tak dapat surat konvo semua..n saat2 akhir aku tau yg ada rehersal 4hb.. pstu dgn ada syarat2 lain tentang konvo.. peraturan brpakaian smua..mmg nak wat aku nagis lah kan.. sbb aku takot tak smpat.. dgn aku pk yg aku kena gi perlis sorg2.. n tak tau nak stay mane.. huh..segalanye jadi celaru jer.. tp aku cuba selesai kan pelahan2..ikot kan serabut..mmg segalanye tak menjadi lah.. n skrg nie smuanye dah separuh selesai..

Ayah tolong aku email kan peraturan konvo n aku mintak tolong sis aku tolong print kan.. pstu aku terbaca yg aku kena bwk slip bayaran bank masa aku mendaftar n amik jubah.. yg settlekan bayaran utk aku abg (tunang akakku) dia just bagi aku satu slip jer..tu pon utk pos kat poly..n best nye akak aku dah pos pon.. so aku jadi lagi celaru lah..sbb kalo tidak aku tak layak utk mendaftar.. so skrg aku dah tukar perjalanan aku.. yg sepatutnye ke perlis berhenti kat Sg.Petani..sbb slip tu ada kat abg aku.. huhu.. masalah kasut pon dah selesai.. kasut itam n bertutup.. dah pon aku beli.. hihi.. walaupon sbnarnye kasut aku tak itam.tapi purple gelap.. huhu..

Dan skrg nie aku pon dah tau yg aku dapat keje.. 1hb April nnti aku akan melapor.. hermm sikit gementar.. n risau.. tp perlu ada yakin diri..malas pon ada..sbb dah syok dduk umah.. huhu.. aku gah sibuk packing barang2 nak gi perlis..hope tak de yg tertinggal smua.. n nnti baru start keje 2 hari aku dah cuti 5hb tu..sbb konvo..hahaha.. wat kepala lagi.. adoi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...