Friday, April 2, 2010

HappYY

Hahaha.. skrg nie mmg maju tol kan teknologi kita.. lagi2 skrg mmg popular giler laman sosial Facebook.. aku pon seronok sgt main Facebook (FB) nie.. bukan per.. kwn2 yg dah lama tak jumpe pon leh jumpa n brhubung balik dalam FB nie.. nie lah kelebihan Laman sosial nie.. hahaha.. bukan tu jer..aku pon leh tambah2 kenalan. :) tadi mmg syok habis lah kan.. mane tak nye aku dgn zuziana n aJ main tag2 post..mmg pening ar nak balas yg mane satu.. hahaha.. giler tol.. aku mmg lah tak sabar nak jumpe n hangout dgn budak2 nie..sbb aku happy sgt kalo dgn diorg.. happy2 sgt2.. ha..berganda kau keseronokkan nyer..
nie plan nak gi berjalan2 today plan nak gi genting lak dgn zuzy n aj.. hahaha.. tp kalo dgn zuzy n aj aku caya jer.. smua mesti menjadi nye.. tp yg aku gah pk skrg nie percutian yg aku plan dgn syera.. jadi ke tidak.. hahaha..sbb tetiba hal nie snyap cm tu jer.. hahaha. tak kisah lah ape2 pon aku on jer pasal kwn2 nie..tak pon aku pujuk syera tak yah gi lagi percutian tu sbb tak syok..kwn2 yg lain tak dapat ikot.. kita gi genting ramai2.. gerenti best bangat!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...