Thursday, April 1, 2010

L.O.V.E

Jam dah menunjukan 1.12 pagi!! 1hb April.. hari yg kbykan org gelarkan April Fool... dan kata nye ini lah masa nye nak kena kan org lain.. konon nye sbagai gurauan.. tp kdg2 kena ingat gak jgn lah gurauan yg melampau smpai mmpu memalu atau mengaib kan seseorg tu.. aku tak ingat lah.. aku ada ke pengalaman terkena April Fool?? hermm.rasa nye tak de.. siapa berani nak kenakan aku? hahaha.. bukan ckp besar..tp kwn2 tau sgt aku mcm mane.. n jgn lah sesekali nak cari pasal dgn aku :) tp ape yg aku nak citer kan kat sini bukan lah pasal april fool yg dah sah2 FOOL tu.. =))Dah lewat dah nie..aku masih tak leh tido.. i miss him so much.. nie kali kedua aku bercinta.. n pastinye dia lebih baik dari sblum nye.. tp biasa lah..pasti diri dia ada kekurangan.. lumrah kejadian manusia.. aku terima dia seadanye..dan dia pon terima diri aku seadanye.. rindukan suara dia.. rindukan manje dia.. hahaha.. n layanan dia kat aku yg teramat lah baik..n wat aku tersungkur pd cinta dia..indah nye cinta.. mcm mama aku kata lah..bila bercinta nie mmg semuanye indah.. hahaha...
Aku pasti aku jatuh cinta kat dia..tp pada umo aku nie..layak ke aku menilai erti cinta?? kenal kah aku pada cinta? tu aku tak tau..tp yg aku tau aku tol2 syg n tak malu ckp cinta kan dia.. cinta...cinta..cinta.. susah nye bila berjauhan.. kalo asik jumpe je..muak pulakan tgk muke masing2..tp kerja dia mmg menjarakkan hbungan kitorg dua.. tp aku paham kerja dia tak tentu masa.. aku lak tak de benda nak wat..sbb tu aku rasa bosan sentiasa.. ha tp cinta jarak jauh mmg memeritkan.. haha.. (tak de kena mengena dgn aku pon.. Mr.Love tak lah jauh mane.. cuma masa membataskan segalanye)
tetiba terkenang pulak aku pada citer P.S I love U yg aku tgk masa aku gah belajar dulu.. si jannah lah..bagi aku tgk citer tu.. time tu aku layan sorg2 jer.. tetiba aku rasa citer tu amat lah sedih n aku leh letakkan diri aku dalam situasi ppuan tu.. n aku tak dapat tahan tagis aku.. mmg aku menagis lah sgt2.. sedih smpai kedengaran keseduan aku (wardah dgr).. takot nye kalo kehilangan org yg kita cintai.. n lagi2 masa dia dah tak de kita terkenang yg kita selalu je tak wat dia bahagia.. :'(

kdg2 aku sronok gak bila tgk org lain bercinta nie.. so aku mmg perhati kan je.. diorg bermanje2..peluk2.. hahaha..pegang2 tgn. n aku hanya tersenyum.. seronok nye diorg.. hahaha.. n aku rasa happy utk diorg wlaupon tetiba kat fikiran aku terbayangkan seronoknye dpt spent time cm tu.. tp mcm aku ckp tadi..ape leh buat masa membataskan segalanye..hari nie Mr.Love aku ada keje.. n dia pon pening kepala..so aku mmg tanak ganggu dia.. tak tau lah hari nie dia smpat ke nak call aku n ckp dgn aku.. aku sure dia penat..kesian nyer.. tp aku pon kesian kat diri aku nie sbb tak dapat tido kalo tak dgr dia baca ayt kursi utk aku.. :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...