Monday, May 3, 2010

Gembira hanya sementara....

Smlm iaitu bersamaan 2hb mei 2010...(cewah! wat formal lak) hari yg the best bagi aku... kenaper?? sbb aku dapat having fun dgn My Mr. Love.. arggghh!!! happy sesangat...tuhan je yg tau.. Kitorg mmg round satu Sunway Pyramid smpai dah bnyk kali jalan tmpat yg same.. sbb tak tau nak wat aper.. nk tgk wayang.. aku rasa nnti tak best lak.. so kitorg jalan jelah.. penat dduk.. hahaha.. seronok jer.. wlaupn kekadang tu aku ada meradang sikit.. sbb tak puas hati dgn pragai dia.. boleh dia tnye aku.. " naper u nie skrg nie asik nak gajuk jer?" ewah2 dia yg wat benda menyakit kan hati aku.. mana aku tak bengang.. pstu dia lak nak gajuk.. bagi sepakan sulung baru dia tau.. tp yg tak tahan nak wat gajuk dgn aku.. sekali aku wat bodoh jer.. tau takot.. hahaha.. aku gah hangin.. dia nak tunjuk hangin dia lak... mmg tak layan ar.. huhuhu...

tp pstu aku cuba buang rasa marah aku tu.. sbb malas lah nk gado dgn dia.. sbb kitorg bukan selalu pon dpt jumpe.. tanak rosakkan suasana... huhu... sofia mmg jadi permerhati jelah.. lagi yg aku menyirap.. smlm dah lah nak upload gmbar punye lah lembab.. boleh dia ckp kat aku mcm2 suruh private kat sape2 tah.. aku hangin teros aku cancle upload.. hilang mood aku.. mmg gado kejap lah kan.. biasa lah aku nie baran.. pantang kena sentuh sikit aku dah nak melenting dah.. tp tak pe lah..dia pon dah faham aku cm ner.. n sabar je dgn aku ni..

tu lah.. smlm gembira lah ya amat sgt... jd moral nyer kegembiraan hanya sementara n aku harap kebahagiaan aku dgn si dia selama2 nyer.. amin2... :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...