Friday, June 25, 2010

Hate the reality

Korang penah tak rasa tak dihargai??? Saat nie aku amat lah benci kan diri aku.. sbb org yang aku syg kerap kali lukakan hati aku.kecik kan hati aku.. n aku sentiasa memaafkan.. entah ar..kali nie cm aku cuba nk jauh kan diri dari benda2 nie smua.. semua2 nie byk lukakan hati aku lah!!!! aku giveup.. dia tak penah pikir lah.. pikirkan diri.. tak penah pikir aku.. kalo setiap perbuatan dia memikirkan aku.. benda2 nie smua takkan jadi... tp ape yg dia tau minta maaf.. murah sungguh maaf dia tu.. mudah tol ucapkan kata maaf..sbb tau. hari nie aku marah.. esok aku dah ok!!! so ape dia pedulikan.. hermm... lantak ar.. kali nie aku nak dia tau hargai erti maaf.. kalo dia nak tinggalkan aku..fine.. gi lah.. i let u go.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...