Thursday, June 3, 2010

Mane yg betol nie??

Terus terang skrg nie aku keliru giler.. sape ek dalang nyer.. hermm.. ape yg aku fikir tak sma dgn ape yg ape yg org lain kata... kalo betol lah ape yg org ckp..yg mamat tu dalang nyer.. secara jujurnye..aku amat2lah kecewa... smpai nye hati... bermasalah ke aku nie?? nape lah boleh wat cm tu kat aku.. aku melangkah masuk Unit nie..utk berkerja.. utk aku aplikasi kan smua skill2 yg aku belajar masa di politeknik dulu.. aku tanak ape yg aku belajar dulu hilang cm tu je..tnpa aku guna kan... tapi ada hati yg tak senang pulak dgn aku.. aku cuba sedaya upaya nak berbaik dgn org.. ckp elok2.. bergurau2 utk nmpak lebih mesra..tp buruk jugak aku di mata org lain.. ape lagi yg diorg nak?? aku rasa aku rapat kot dgn dia.. menyesal ckp ape je yg aku rasa utk kongsi ape yg terbenam kat lubok hati aku nie.. tp nak wat cm ne kan.. smua nye dah lepas..so aku tak leh nak tarik balik..ape yg aku boleh buat hnyalah beringat2 n berhati2 lepas nie...

p/s:JANGAN TERLALU CEPAT N MUDAH MEMPERCAYAI ORG LAIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...