Wednesday, June 30, 2010

Tak Puas Hati!

hai kwan2 aku yg gilerssss..
skrg nie korang ada perasan tak???aku dah jarang ar amik gambar.. Kenape? Kenape??
Adoiii.. skrg nie aku banyak sangat masalah kat diri aku nie. kulit muke aku kena serang jerawat
Ya ampun.. buruk nye tak usah kata ar.. dah 2bulan aku cuba nak selesai kan masalah nie.. aku sabar jelah kan.. still rajin cuci muke..sapu ubat sblum tido.. tp makin terok lagi ada.. aku mmg tak puas hati sangat.. tinggal kesan parut n muke aku nmpak kotor giler...lagi2 bila aku tak makeup. ya ampun!! tak sanggup nak tgk muke sendiri.. kalo makeup pn same jer.. trok jugak.. sbb tak leh nak tutup.. parut2 jerawat tu

mama aku balik dia tegur.. "Asal muke ko makin terok nie ngah??" Issssshh!!! malas ar aku nak jawab..kang aku sakit hati. mama bagi aku sabun yg dia pakai.. mane tau dpt membantu ker.. aku tetap mencuba ar.. aku pakai sabun tu..

Balik Msjid Tanah.. herm.. makcik sedara aku lak " Angah! kenape muke berjerawat tu.. tidak dulu muke licin jer",adusss. nie lagi panas nie.. sabar lagi nie... dlm hati aku nie.. geram je dgn diri sendiri. aku mmg pk kan punce nye lah.. aku rasa aku tak tukar ape2 produk pon. asal jadi cm nie????

kat office pon ada pgwai tu tegur aku.. "nape muke ko berjerawat nie??" Waaaakk@!!! aku nak nagis.. sumpah nak nagis.. PLEASE!! HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tu pasal muke.. nie pasal rambut lak!
Hari tu pas balik masjid tanah aku dah perasan rmbot aku yg dpn nie makin panjang.. so aku pon pk nk potong sikit ar.. pstu gi lah kedai gunting rmbut ne.. Ya allah.. Kedai nie bukan calang2 kedai.. kedai nie mmg lah mahal..tp tak pe lah aku pk sbb kedai nie dah top kan.. dah ada nama..n artis2 pon banyak potong rambut kat situ.. so aku tak kisah lah. nak bayar lebih pon.. mmg aku selalu dah potong rambut kat situ.. ish.. nak sebut tanak ek name kedai tu?? sebut jelah kan!! APT
Tp mmg lahanat cibai tol.. aku siap amik profesional lagi.. bukan nye amik senior or creative.. PROFESIONAL okey!!!!!! dia potong rambot aku cm cibai.. senget!! than nmpak cm org bodoh giler.. aku suruh dia betol kan.. dia mmg wat keje cincai2 ar..agak nye dah tak sabar nk balik kot! pstu rambut aku jadi makin terok n makin terok.. adik aku kata rupe aku cm down sindrom dah.. n now aku mmg sakai ar.. aku terpaksa sepit rambut aku sentiasa.. mmg tak style langsung ar.. abis tu nak wat cm ne.. aku anggap jelah diri aku nie malang.. tak pe.. sabar jelah!!!!!!

Harap semua nye cpt berakhir. aku tak penah rasa cm nie. tak penah rasa benci tgk diri sendiri.. dgn diri aku yg makin gemok kat pipi n dagu berlipat nie.. adooii..panas nye hati gua..!! cm cial!

3 comments:

  1. wei wei wei..ape ni bising2 ni...xkan ko xtau muke ko dari dulu smpai skank same je....xberubah pon..serabai je gak aku tgkk...nk bsing2 plak..tu la aku bg petua nk chantek cam aku,ko tolak ngan bongkaknyee..tgk skank ape da jdi..............

    ReplyDelete
  2. lorhh siannyew ko.. em sabar k.. patut la mse lepak tuh ko ikat rambut dpan tuh ek? emm.. naseb la.. kadnag manusia neh cam sial gak kedai cine kew tuh?
    sabar k!

    ReplyDelete
  3. Gagap: ko tu perdengki terhebat.. tak nak aku dpt petua cntek ko..kulit muke ko tu pon kering jer.. tak sihat tau! ahahahaha...

    zuzy: hermm.. tau tak per... a'ah lah cina.. athoooiii!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...