Tuesday, July 6, 2010

Resah

Hermm.. banyak masalah yg tak dpt nak diluahkan.. ada kwn2 utk di luahkan n di kongsi kan.. tp amat lah berat sgt nak bukak mulut n lontar kan smuanye keluar dr teros berlegar2 dlm fikiran aku nie.. bila aku dah citer kat zuzy sikit masalah aku.. aku rasa tenang sikit..tp still tak boleh wat aku menarik nafas lega.. aku masih berfikir.. n moga2 smua masalah dpt di selesaikan dan cepat berlalu.. i really hope.. :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...