Friday, October 1, 2010

Lucu

Hahaha.. tgh dduk boring2 nie smbil chating dgn adik sofia tetiba sofia sebut sep! or dlm bahasa yg org selalu guna give me five.. hehe.. n tetiba aku teringat ar time kat Manila ari tu aku n adik main O som.. sbb nak tgk sape yg kena jumpe doctor gigi dulu.. sekali tetiba ayah pon sibuk2 nak main..hahahaa. bukan ape.yg aku geli hati tgk muke ayah teruja abis ar sepanjg kitorg main tu..dah ar cm main tipu lak tu..sakit2 perot aku ketawa kat klinik tu.. dah tu bila kitorg tanak main dgn dia sbb dia main tipu dia bengang lak tu..ahahaha..asik2 nak again..ahahahaha.. tak tau ar kalo yg baca tak rasa lawak..tp yg ada kat situ mesti rasa kelakar abis..hahahahahaha.. adoii.. ayah. ayah.. you is the best father in the world!

1 comment:

  1. bb rasa lawak jugak...tp sian kat ayh zared...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...