Monday, January 17, 2011

Bertuahnya badan

Bila kali terakhir ada org azan di telinga korang?? kalau aku jawapan aku mesti lah masa aku lahir dulu... tp bertuahnye lah hidup aku nie.. entah mcm mana malam jumaat ari tu... ada seseorang telah azan di telinga aku kiri dan kanan.. kerana ada kes yg terjadi tak tau lah leh cerita ke tidak.. dan rasanya baik tak yah cerita.. :D

2 comments:

  1. nape ni??kes x sedar dr tido ke???huhihihi

    ReplyDelete
  2. hahaha..sengal je baby.. mane ada tak sedar dr tido.. sbb tetiba jatuh sakit.._zared_

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...