Sunday, April 17, 2011

Okey now aku sgt tersentuh sbb ada yg berusaha utk tolong aku keluar dari benda yg menyeksa diri aku tanpa aku sedar.. Jumaat lepas abg Adam cuba nak tolong aku.. tp aku feel better now. tp entah aku tak pasti benda nie masih atau pun tidak.. but ari Sabtu aku dah tak de muntah2 dah.cuma rasa mcm nak muntah..tp tak muntah pon.. Jumaat lah yg amat menyeksakan sbb ape yg aku makan satu hari tu aku keluarkan balik.. tgh hari aku makan spagetti aku kuar kan.. pstu aku lapar n aku makan lak sup ekor dgn nasi putih.. pun tak lama tu aku kuar kan balik.. sumpah aku terseksa.. smpai aku terkencing2 masa muntah2 tu.. n aku menagis sbb aku tak tahan nak tanggung..

Today aku baca blog sis Emma dia tanye kan pasal sihir utk aku.. thnks sis.. hanya mengambil tahu pon dah cukup tersentuh zared rasa. bukan senang kita nak ada dlm hati n fikiran org lain.. :D tq.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...