Friday, April 15, 2011

Sihir

Siapa percaya pada sihir, buatan org, bomoh, ect. yg berkaitan dgn alam2 ghaib nie? aku tak lah tak percaya..tp tak terlalu taksub mempercyai smua ni.. sekadar aku tau wujudnya jin, syurga neraka, hari qiamat, n lain2 yg mmg dah tertulis di dlm Al-Quran. Kalo tgk pada cerita2, drama2 or dokumentari di televisyen banyak sgt dah bercerita tentang kejadian2 aneh yg mcm nie.. Histeria, santau, hantar2 benda.. nauzubillah.. aku sgt takot bila membayangkannya..

N entah kenapa aku pon rasa diri aku seperti sesuatu.. Selalunya org kata kalo kita kena buatan org, sihir, mandrem or whatever kita takkan sedar..tp org yg disekeliling kita yg akan sedar perubahan kita.. tp aku bukan sedar lah.. aku cm terfikir je.. aku rasa aku okey normal... seperti biasa tp entah aku rasa aku benci tgk dia.. n asik panas je bila tgk dia.. smpai aku ckp ape yg aku rasa tu kat dia.. Dia tetiba ckp yg dia pon rasa aku sgt pelik.. sentiasa pandang dia dgn penuh dendam..

smlm aku dgr cd yg mama beli utk aku dgn kaklong.. ada 4 edition. aku pilih yg penawar n perisai dr sihir.. masa dgr tu aku tetiba sakit kat belakang..tp tak lah sakit sgt.. aku masih mampu tahan.. tp yg aku tak dpt tahan keletihan n mengantuk.. syarat cd tu semasa mendengar tak boleh tido..kalo mengantuk aku kena lawan.. smpai lah cd tu abis n aku pon terus tido.. sgt kepenatan aku rasa..

Ya Allah.. kalo ini benar..KAU lindungi lah aku dari sebarang kejahatan n hasad dengki manusia.. Amin~

1 comment:

  1. moga akak zared sihat dan tabah k,..tuhan ada bersama dgn kite kak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...