Friday, August 26, 2011

Kusangka Kuat


Hermm.. Otw ke opis ari nie aku dpt panggilan.. selalunye aku susah nak jawab fon kalo aku tgh driving.. lagi2 fon tu dlm beg..mmg tak lah aku nak cari2.. entah napa aku tergerak ati nak jawab.. aku tgk Abg lan kawan kaklong.. aku pelik la jugak apesal dia call aku pagi2 nie.. aku pon jawab jelah.. hermm.. bagi aku sgt mendukacita kan.. IKEY my sister punye cat dah mati..dia terjun dari tngkat 10.. aku mengucap panjang.. n tak tau nak kata apa.. than aku ingatkan aku kuat mnghadapi smua nie.. n dgr berita nie.. ternyata aku lemah biler aku teringat dia selalu mengiau mintak dokong dia sbb dia nak tgk ke luar tingkap.. sgt aku tak sangka dia terjun akhirnye mcm LV... hermm... Now rasa sedih yg teramat sgt..but aku kat opis so aku diam kan diri jer.. not in mood at all... :(


Ikey yg selalu rasa dia pon mcm manusia.. i miss u syg.. :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...