Tuesday, August 9, 2011

Ramadhan 2011

Sekejap je masa berlalu hari nie dah puasa yg ke 9.. Biasa jer.. tak de la aku rasa nak mati pon puasa nie.. mcm selalu bertenaga selalu.. alhamdulillah.. Apa yg aku suke biler tiba bulan Ramadhan nie.. aku rajin sgt nak beribadat tu yg sentiasa aku tunggu.. Hari2 lain bukan tak rajin tp asik termiss jer

So apa yg special nyer tahun nie.. Kitorg akan beraya di Malaysia.. sbb dah 2thn kitorg teman ayah beraya kat Manila, Php so tahun nie ayah balik Malaysia utk beraya dgn kitorg. Tp tak de semangat tol nak beli baju raya ke hape ke ahahaha boleh??

Ala tak tau la nak tulis apa dah haha sbb tgh curi time nak tulis benda nie so cm tak leh pk .. k daaaa

4 comments:

  1. Alhamdulillah..
    Slmt berpuasa zared :)

    ReplyDelete
  2. btw,ksut kak zared yg pic atas ni..sme ngn eida..huhu! yg eida colour coklat gitu...hehe! smpan untuk rye nnty..hehe! slmt b'puase kak zared.. :)

    ReplyDelete
  3. Misz Nuriz: Selamat berpuasa Atie :)

    Eida: oh ye ker? kebetulan lak kan.. wah ada kasut raya..kak zared tak de kasut raya.. belanje kak zared satu.. ahahahaha.. Selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  4. yup..hehe! bru je beli ksut ni..hehe! kak zared nak ke? ckap je nk brp pasang kasut! eida blnje kak zared byar ok..hahahaa :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...