Thursday, November 3, 2011

Make Over

Haha.. selalunye aku gi kerja dgn rupa yg agak pucat ye..kadang2 tak pakai lipstick.. kadang2 tak mengenakan bedak langsung kat muka nie.. n sarungkan cermin mata.. :) tp sbb mama balik n dia sgt marah dgn wajah aku nie dia membebel2 dgn imej aku nie so nak bagi mama senyap aku pon mulalah menconteng2 wajah nie sblum ke pejabat.. aku bangun lebih awal dari biasa untuk bersiap.. pakai kanta lekap.. celak.. eyeshadow blusher lipstick foundation huhu.. smua perasan perubahan aku n tegur.. diorg tak pernah tgk aku bermake up..sbb aku kalo gi opis mmg tak make up langsung.. tp kalo kat luar aku rajin ahahahaha.. soalan2 yg agak2 lawak gak lah

1. Eh ko nie dari mana nie?? asal lain macam
2. Eh asal dah nmpak lain ek rupe ko?
3. nampak lain giler ar..mcm baru lepas make over
4. fuh giler ar pengsan
5. asal ko cantik sgt nie..extra cantik.

hahaha agak2 kena puji ke sindir aku pon tak pasti.. tak tau smpai biler kekal rajin aku nie.. mungkin sepanjang mama ada sini.ahahahahaha.. :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...